sobota, 6 kwietnia 2013

gościnna projektantka - Teo

  dziś witamy kolejna naszą gościnną projektantkę, która tworzy niepowtarzalne prace  a jest nią Teo
 
Witam! 
Mam ogromną przyjemność  zostać  jedną z  projektantek  na blogu firmowym sklepu Namaste.
Mam na imię  Ilona - ale w świecie internetowym znacie mnie jako Teo.
Jestem matką 2 dzieciaków [11 lat i 6,5 roku;)] - od kilku lat mieszkamy w Irlandii i jak bym miała określić siebie jednym zdaniem - powiedziałabym:
"Maniaczka wyrażania siebie przez  papier - nożyczki - klej - i wszystkie niezbędne przydasie do robienia kartek i albumów."   
         
 
Kilka lat temu - kiedy zaczynałam - było to odskocznią od codzienności - sposobem na zagospodarowanie czasu w obcej wtedy Irlandii. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez scrapowania.
Oprócz  realizacji  swojego hobby,  bardzo lubię spędzać twórczo czas z dziećmi.
Niestety syn wszedł już w taki wiek że już nie ma ochoty - ehhh te
chłopaki nastolatki ....ale z córką bardzo często spędzamy czas robiąc
różne rzeczy craftowe jak mawia moja 6 latka.
 
Pozdrawiam
 
 



4 komentarze:

Natka pisze...

Piękne prace! Witamy w naszym gronie!

Ilona Zbieg pisze...

Witam serdecznie DT i wszystkich zaglądających :)
Pozdrawiam

iluszka pisze...

Teo, uwielbiam Twoje prace :)

Ilona Zbieg pisze...

iluszko - dziekuję
i dziękuje za bycie stałą komentującą i oglądającą na moim blogu :)