środa, 29 maja 2013

Fioletowe kwiaty

Witam :)

Koniec maja to czas kiedy zbliżają się urodziny mojej ukochanej babci.
Specjalnie dla mojej babuni zrobiłam kartkę, którą wręczę jej w tym roku osobiście - bo moim prezentem dla niej jest mój przylot do Polski do BABCI.
Użyłam 2 rodzajów papieru czerpanego z którego zrobiłam kwiaty, wycinając je za pomocą wykrojników.

Papier czerpany fioletowy jest jasny, chciałam złamać go czymś ciemniejszym, w związku z tym papier biały pomalowałam farbami akrylowymi.
Papier czerpany rewelacyjnie reaguje z wodą , z farbami, z mgiełkami. Dzięki temu możemy mieć nieograniczona ilość kolorów, mając tylko biały papier :) 





A wy lubicie robić własnoręcznie kwiaty??
Bawicie się papierem zmieniając kolory papieru?


Przypominam Wam o zabawie z MAPKĄ :) 
Zapraszam

Pozdrawiam
Teo




Materiały wykorzystane


2 komentarze:

Dobre Czasy pisze...

Piękne kartki-pozdrawiam.Jola

Arleta pisze...

śliczna kartka babunia będzie bardzo zadowolona