sobota, 18 maja 2013

to juz roczek...czyli kolejna garść gościnnych inspiracji

 kolejna inspiracja Hani739
tym razem coś dla chłopca:)
 
" Ponieważ mam czterech wnuków, w tym dwóch z nich niedawno skończyło roczek, stąd dzisiejsza karteczka skierowana jest właśnie dla takich maluszków. Oczywiście samochody to ulubiona zabawka małych (jak i dużych) chłopców, więc nie mogło takiego pojazdu zabraknąć na mojej karteczce. Samochód wykonałam z papieru czerpanego i jak widać ma wesołe, żywe kolorki. Ponieważ niektóre elementy chciałam umieścić na kosteczkach dystansujących - dlatego każdą część samochodu podkleiłam na białym grubszym papierze. W oknie imitację szyby stanowi sztywna folia. "
pozdrawiam
Hania



 dziękujemy Haniu za cudne inspiracje!!!!

pamiętajcie- jeśli chcecie aby wasze inspiracje znalazły się na naszym blogu - czekamy na fotki waszych prac:)
zespół Namaste

materiały wykorzystane:

dodatkowo Hania wykorzystała motylki z naszych wycinanek- które obecnie są niedostępne w sklepie- ale czekamy na dostawę:)

2 komentarze:

kigabet vel Ki pisze...

fajny pomysł z tymi samochodzikami ...

Ola (Ikemo) pisze...

Ślicznie wyszła Ci ta kartka!