sobota, 15 marca 2014

jeden ślub w dwóch odsłonach

 dwie ślubne karteczki w podwójnej odsłonie:)
jedna lekko poszarpana.....
 użyłam w niej papieru ecru , który lekko przedarłam i potuszowałam.
Zza kartek wyłaniają się na światło dzienne kwiatuszki .
Można  taki znaleźć również w tym zestawie


 druga delikatna , romantyczna....
i kwiatuszków , z żółtymi zawijaskami
 w każdej z tych dwóch kartek znalazł się kwiat Gardenii (które niestety już się skończyły, ale będziemy robić wszystko, aby znów znalazły się na naszych sklepowych półkach) ,
 i jako delikatny dodatek -  zieleń papieru czerpanego

czas ślubów letnich i wiosennych przed nami -mam nadzieję, 
że zainspirowałam was do zrobienia ślubnych kartek:)

miłej soboty
Rachel
materiały wykorzystane:
http://www.namaste.com.pl/index.php

3 komentarze:

ewarost pisze...

Po prostu super!!! Cudne, delikatne ... balsam dla oka i duszy :)

Aneta pisze...

Kartki są przepiękne. I inspirujące - muszę spróbować pochować kwiatki miedzy warstwami. :-)

Ewelina pisze...

Przepiekna kartka