środa, 11 lutego 2015

W turkusie ze złotem

Witam serdecznie :)

Dzisiaj postanowiłam poeksperymentować z papierem ryżowym, 
byłam bardzo ciekawa, co też mi może wyjśc z niego.
Połączyłam więc papiery z dwóch zestawów, czyli z zestawu 
i  wyszła ta oto warstwowa, podarta i mega turkusowa karteczka, 
czyli wyjątkowy prezent na urodziny mojej siostry,
właśnie w takim kolorze jaki ona lubi, w turkusie.




Jako, że dodałam również piękną ozdobę w formie zawieszki 
turkusowo- niebieskiej, która niegdyś była typowym klipsem na ucho, 
dla spójności kolorów dodałam niebieski papier pod warstwy.






Poza tym użyłam również biały papier czerpany na serwetki
i zielony na listki, a także  Liście suszone złote. 







Przypominam także o trwającym wciąż wyzwaniu  " Z NUTKĄ CZERWIENI" i z mapką  !!!

A także gorąco pozdrawiam :D





W pracy wykorzystałam :
zielony  papier czerpany
- biały papier czerpany

3 komentarze:

iluszka pisze...

Cudowne turkusy :)

MargoLa pisze...

Weszłam tu bo sama byłam ciekawa co wyjdzie z tej mieszanki wybuchowej. Przyznam szczerze, że całkiem fajnie wyglądają te papiery w połączeniu ze sobą. Śliczna karteczka wyszła. Pozdrawiam)

IWA pisze...

Śliczna kartka! I pomysłowe dyndadełko! :-)