poniedziałek, 30 listopada 2015

Kartka z gotowego zestawu

Witam Was serdecznie :)

Przychodzę z wielką nowością :)
W sklepiku Imperium Colorum Namaste, możecie znaleźć takie oto gotowe zestawy do robienia kartek :)


w środku znajdziemy takie oto skarby:


Oczywiście nie ma żadnych sztywnych reguł, jak zrobić kartkę..
Najważniejsze to dobrze się przy tym bawić :)

Zestaw zawiera bazę, kopertę, gotowe życzenia, papiery do stworzenia tła, powycinane kwiatki, pręciki, półperełki, kryształki, wstażeczkę i nawet elementy do klejenia

Możemy zrobić coś płaskiego, co wygodnie włożyć później do koperty, lub coś bardziej nastroszonego, jak moje kwiatki :)

Jako pierwszy krok, rozdwoiłam kwiatki :)


Przeciełam zielonego kwiatka, by go przerobić na listki


i zrobiłam tło


 Przykleiłam kwiatki

dokleiłam wstążeczkę, listki, pręciki na dole i półperełki

i tadam :) oto moja karteczka




Użyłam zestaw na kartkę ślubną I


Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój kursik i nabraliście ochoty na własnoręczne kartkowanie :)


Życzę Wam kreatywnego wieczoru :*






Brak komentarzy: