piątek, 19 sierpnia 2016

Z pozytywnym przesłaniem

Witam,
dziś będzie niezwykle pozytywnie. A to za sprawą niezwykłego wydarzenia. Moja Mamusia obchodzi okrągłe urodziny i swa pracą chciałabym jej złożyć najserdeczniejsze życzenia oraz upamiętnić ten czas. Postawiłam na radosną kolorystykę. Trochę samolubnie bo różowo, ale to niezwykle pozytywny kolor. Intensywnie różowy papier czerpany z dodatkiem delikatnej bieli papieru czerpanego i pozytywnego zielonego koloru świetnie spisali się na mojej dzisiejszej inspiracji.



 

W pracy wykorzystałam
  

Pozdrawiam cieplutko

1 komentarz:

Agnieszka pisze...

Uwielbiam takie warstwowanie jednokolorowymi papierami. Kiedyś było u mnie niemal w każdej pracy, teraz eksperymentując z masą nowych narzędzi ciut o tym zapomniałam, a tu proszę jaka przypominajka! Piękna praca, a papiery Namaste wydają się świetnie do tego nadawać!