czwartek, 6 października 2016

Gościnna Projektantka października

Witamy !!!

Zapraszamy na kolejne spotkanie
z naszą Gościnną Projektantką. 
Tym razem zaprosiliśmy do nas 

Agnieszki prace mają swój niepowtarzalny klimat i styl.
Bardzo podobają nam się kwiaty,
 jakie robi z naszego papieru czerpanego,
 wyglądają naprawdę wyjątkowo na jej pięknych pracach.
Agnieszka przygotowała dzisiaj dwie śliczne kartki,
ale zanim je zobaczycie
kilka słów od niej.


Bardzo serdecznie witam wszystkich czytelników oraz wspaniała ekipę Namaste!

Mam na imię Agnieszka, zaś w internetowym świecie znana jestem jako Erita. Moje prace możecie znaleźć na blogu Nożyczki Rudej, który znajdziecie pod adresem: www.nozyczkirudej.blogspot.com Niezmiernie się cieszę mogąc tu dzisiaj gościć i Was inspirować. Specjalnie na tą okazję stworzyłam dwie karteczki pełne blasku i ręcznie robionych kwiatów z papieru czerpanego, który uwielbiam! Papier, nie tylko ten czerpany, uwielbiam niemal od zawsze i to pod najróżniejszymi postaciami. Moja scrapowa przygoda rozkwitła w  pełni wraz  z popełnieniem przeze mnie pierwszego albumu, hen hen, dobre kilka lat temu. Potem przepadłam i jak sądzę nie ma już dla mnie ratunku! Pokochałam kartki, choć wciąż zostało we mnie uwielbienie do nieco masywniejszych form, takich jak albumy, notesy, czekoladowniki, czy exploding boxy. W moim stylu odnajdziecie swoistą prostotę, która zupełnie nie wyklucza mocy dodatków i coraz to nowych eksperymentów z różnymi technikami, stylami i materiałami. Tym razem padło na stempelki do kolorowania i ciut mixmediowych dodatków! Zresztą, zobaczcie sami!
Pozdrawiam,
Agnieszka/Erita















 A my zapraszamy Was 
na jeszcze trwające przez 4dni
a także 

Brak komentarzy: